Mankšta ant batuto tiks net pačiam tingiausiam

Jau ne vienerius metus Alytaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biure vyksta įvairūs fizinio aktyvumo užsiėmimai – vieni iš jų – spyruokliavimo mankštos ant batutų. Kas niekuomet nėra išbandę mankštų ant batutų, dažnai būna kategoriškos nuomonės apie šią mankštos priemonę. Kviečiame susipažinti kuo gi ypatingas biuro mankštose naudojamas batutas.

Apie mankštas FM99 pokalbis su Visuomenės sveikatos specialiste Daiva Krasauskiene:

Batutas nelygus batutui

Biure treniruotės vyksta ant itin elastingo bellicon® batuto. Kuo jis skiriasi nuo elementaraus batuto? O gi, tuo, kad vietoje spyruoklių, kurios yra standartiniame batute, kuriuos labai mėgsta vaikai, čia yra naudojamos specialios gumos, kurių dėka šuolis ir nusileidimas ant batuto yra labai „minkštas“. Bellicon batutas daugybės specialistų nuomone – geriausias batutas pasaulyje, o Vokietijos sveikos nugaros asociacija jį pripažino saugiu žmonėms su nugaros problemomis.

Batutus bellicon ® rekomenduoja:
– Vokietijos sveikos nugaros asociacija
– Žurnalas Forbes
– JAV manualinės terapijos asociacija

Faktai apie treniruotes ant batutų:

  • Užtenka 10 -15 min per dieną darbe ar namuose, kad suaktyvintume visus 638 kūno raumenis vienu metu! Tai mankšta bet kokio amžiaus ir fizinio pajėgumo žmonėms!
  • Su kiekvienu šuoliuku ant bellicon® batuto patiriate visą apkrovų diapazoną: nuo nesvarumo iki net keturis kartus didesnės, nei įprasta G jėgos. Jūsų raumenys į apkrovą reaguoja atitinkamai susitraukdami ir atsipalaiduodami. Taip jie stiprėja natūraliai ir efektyviai.
  • Bellicon Bounce treniruotėse kiekvienas judesys turi prasmę. Šokinėjimas pagal muziką nėra tik kardio apkrova. Vienu metu stipriname visus kūno raumenis, laviname balansą ir koordinaciją. Priklausomai nuo atliekamo judesio papildomai apkraunamos atskiros raumenų grupės.
  • Remiantis 2016 metais žurnale „International Journal of Sports Science“ atspausdintu tyrimu, mankšta ant mini batuto du kartus efektyviau pagerina aerobinį pajėgumą ir 50% EFEKTYVESNĖ DEGINANT RIEBALUS nei bėgimas!
  • Mankštindamiesi ant bellicon® mažiau pavargsite, nes nuo judesio išsitempusių batuto gumų energija panaudojama jūsų kūną išstumti naujam šuoliukui. Net ir naudojant mažai savo energijos, dėl vertikalaus judesio susidariusi apkrova veikia visus kūno raumenis ir ląsteles vienu metu.
  • Nugaros atpalaidavimas ir stiprinimas – tik vienas iš daugelio tokios mankštos privalumų. Ji skatina limfotaką, greitina medžiagų apykaitą, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, sąnarius bei kaulus. Nuolatinė visų kūno raumenų stimuliacija ilgainiui gali padėti sutvarkyti tokius nemalonumus, kaip šlapimo nelaikymas.
  • JEI PUOLA VIRUSAI, geriausiai sau padėsite suaktyvindami limfotaką. Tai lengva padaryti kas kelias valandas po porą minučių pašokinėjant ar pasisupant ant batuto. Net kai „nėra sveikatos“ tam užteks jėgų, nes nėra lengvesnio judesio nei supimasis ant minkšto ir elastingo bellicon® batuto! Šiam judesiui naudojame tik 60% savo energijos.

Mankštinkitės and batuto bellicon®, jei turite problemų su:
• nugara
• per dideliu svoriu
• osteoporoze
• artritu
• depresija
• demencija (atminties susilpnėjimu)
• diabetu
• raumenų atrofija (nusilpimu)
• dubens raumenų nusilpimu (šlapimo nelaikymu)
• virškinimu
• stresu
• ir kt.

Batutai idealiai tinka:
• širdies – kraujagyslių sistemai
• raumenų masės auginimui
• limfinei sistemai
• sąnarių stiprinimui
• vaikščiojimo ir stovėjimo sutvirtinimui
• imuninei sistemai
• atsipalaidavimui
• koncentracijai
• balansui
• siekiant daugiau motyvacijos gyventi
• ir kt.

Informacija parengta remiantis https://www.adsensum.lt/bellicon-batutai-…/sveikata-issamiai

Sportuoti turi būti gera

 Ar žinote, kad sportas su malonumu turi kur kas didesnį teigiamą poveikį, negu „priverstinis“ sportas. Suptis ir spyruokliuoti ant batuto yra ne tik smagu, bet ir labai naudinga. Čia sportas ir rezultatai su malonumu yra neatsiejami dalykai. Ateikite ir įsitikinkite patys!

Alytaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras

Komentarai

komentarai(-ų)