„Sodra“ ragina gyventojus rinktis elektronines paslaugas, klientų aptarnavimo skyriuose paslaugos laikinai nebus teikiamos

Dėl Lietuvoje paskelbtos ekstremaliosios situacijos „Sodra“ nuo kovo 16-osios, pirmadienio, laikinai – dvi savaites – neaptarnaus gyventojų visuose klientų aptarnavimo skyriuose ir gyventojus ragina naudotis paslaugomis internetu – www.sodra.lt/gyventojui bei konsultuotis telefonu 1883.

 „Šiuo metu esame pasiruošę didesniam klientų srautui telefonu ir elektroniniais kanalais – prireikus esame pasirengę tam skirti daugiau resursų“, – sako „Sodros“ direktorė Julita Varanauskienė.

Šiuo metu visas „Sodros“ paslaugas kiekvienas gyventojas gali gauti prisijungęs prie asmeninės „Sodros“ paskyros www.sodra.lt/gyventojui:

  • Prisijungti galima su elektroniniu parašu, per el. bankininkystę ar e.valdžios vartus.
  • Skiltyje Prašymai galite pateikti prašymus ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo išmokoms, kompensacijoms ir pensijai gauti.
  • Skiltyje Konsultacijos galite pateikti paklausimą, susirašinėti su konsultantu gyvai (chat), gauti konsultaciją telefonu.
  • Taip pat rasite informaciją apie įmokų mokėjimą, Jums paskirtas bei išmokėtas išmokas ir kitus duomenis.

Alytuje klientai gali kreiptis ir telefonu Nr. 8 315 56 520 arba 8 315 56 549 arba 8 315 69041, el. paštu alytus@sodra.lt

Komentarai

komentarai(-ų)