„Swedbank" perspėja: platinama klientus klaidinanti informacija

Pastarosiomis dienomis „Swedbank“ klientus pasiekia klaidinantys pranešimai, kuriuose abejojama banko veiklos tęstinumu ir skleidžiami jokio pagrindo neturintys gandai apie banką. Š ie pranešimai platinami socialiniuose tinkluose, taip pat siunčiami sms žinutėmis, el. paštu ar telefonu.

Perspėjame savo klientus, jog tai yra klaidinanti informacija, neturinti jokio loginio paaiškinimo ir raginame ją ignoruoti. Bankas taip pat primena, jog už gandų ir klaidingos informacijos platinimą gresia teisinė atsakomybė. – sakė Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius Giedrius Simonavičius, tvirtindamas,  kad bankų sistema veikia stabiliai ir patikimai.

 

———
Kalbėk
zinios@fm99.lt

Komentarai

komentarai(-ų)