„Žiemos ralio“ tramplynas: 130 kubinių metrų žvyro, dvi dienos darbo ir du mėn. susigulėjimo

 

Ko labiausiai žiūrovai nori iš ralio? Tikėtina, tai būtų profesionalūs sportininkai, nenuobodūs greičio ruožai ir šiek tiek „kraujo“ – jį mėgsta kone visi, nepaisant tautybės, lyties, amžiaus ar išsilavinimo. Kardinaliai kitokių poreikių neišvysime ir sportininkų stovykloje – kiekvienas lenktynininkas nori turėti stiprių konkurentų, paprakaituoti verčiančių trasų ir žiūrovų dėmesio. Besiruošiant pirmajam ralio čempionato etapui „Žiemos raliui“, regis, vienas abiejų šalių noras bus patenkintas su kaupu. Plačiau apie tai kalbėjome su ralio koordinatore Agne Vičkačkaite.

Vaidotas Žala dalyvaus Winter Rally 2019

Nuo Dakaro dulkių į šalčio pakąstas trasas – Vaidotas Zala dalyvaus Winter Rally 2019! Kadrai iš pirmųjų testų 😍 PIGESNI* bilietai į #WinterRally: bit.ly/WRbilietai 🙂*Pigesni bilietai internetu tik iki SAUSIO 24 d. 22val. Bilietai renginio dieną brangs iki 15 Eur.Video: Dranginis Vytautas

تم النشر بواسطة ‏‎Winter Rally‎‏ في الاثنين، ٢١ يناير ٢٠١٩

Pirmuoju metų festivaliu tituluojamo „Žiemos ralio“ organizatoriai atskleidė, kad šiemet visas pastangas dėjo į atsinaujinimą: 50 proc. naujų greičio ruožų, nauji veidai pagrindinėje žiūrovų traukos erdvėje – Utenos festivalio miestelyje, grįžimas prie dviejų dienų formato, kuris sąlygoja ir pasiilgtus naktinius greičio ruožus, bei daugelis kitų dalykų, kuriuos žiūrovai išvys renginio metu, tačiau ralio organizatoriai ties tuo neapsiribojo. Dar praėjusių metų žiemą prie būsimo festivalio miestelio buvo pradėtas pilti tramplynas.

„Žiemos ralio“ direktorius Ramūnas Kliunka pasakojo, kad ši idėja kilo siekiant sukurti nepamirštamą reginį žiūrovams, susiburiantiems festivalio miestelyje. Na, o sportininkams – tai puikus išbandymas, kuris papildo šviežiai atnaujintas trasas.

R. Kliunka sakė, kad tramplyno pylimo procesas nebuvo paprastas ir tam reikėjo pasitelkti žmones, turinčius tokių sportinių elementų kūrimo patirtį. Visų pirma, tramplyno forma (nukirstas ar nuožulnus), aukštis, pakilimo ir nusileidimo kampas, vieta ir kitos ypatybės turėjo atitikti saugumo reikalavimus.

„Kaip bebūtų, nors gerbėjai ir mėgsta kraują, tačiau finiše savo favoritus pamatyti nori“, – juokavo ralio direktorius.

Taip pat buvo svarbu, jog vietiniai gyventojai galėtų paprastai per jį pravažiuoti standartiniu automobiliu. Tik radus vietiniams „draugišką“ ir sportininkams saugų, bet įspūdžio neatimantį variantą, buvo pradėtas gamybos procesas. Pirmiausia, pasirinktoje vietoje teko nukasti dalį grunto. Ant jo buvo pilamas žvyras, leidžiama parą susigulėti po greideriavimo ir vėl pilamas žvyras. Organizatoriai pasakojo, kad vienam 1,4 m aukščio tramplynui „suplojo“ net 130 kubinių metrų žvyro, o po kelių dienų formavimo liko laukti, kol susigulės žemė ir pats tramplynas.

„Nuvykome ten po dviejų mėnesių, pamėginome sparčiau pravažiuoti ir… Bus smagu“, – šypsenos nenulaikė R. Kliunka.

Tiesa, tramplyną išbandė ir visiems puikiai žinomas lenktynininkas Martynas Samsonas, kuris patikino, jog rezultatas puikus ir sportininkai per tramplyną tikrai šoks.

Organizatoriai pridūrė, kad jie pasinaudojo išimtimi ir per tramplyną kiekvienas sportininkas šoks net keturis kartus. Pagal taisykles, tuo pačiu greičio ruožu sportiniai bolidai gali pravažiuoti ne daugiau dviejų kartų, tačiau pašalui paveikus žemę, ji tampa ypač kieta ir „Žiemos ralio“ metu bendrojo naudojimo keliai, tapę varžybų greičio ruožais, nėra sugadinami.

Pirmasis Lietuvos ralio čempionatas – „Žiemos ralis“ – vyks Utenos ir Molėtų apylinkėse sausio 25-26 dienomis.

Komentarai

komentarai(-ų)